Mars 29, 2012


Låt: Just nu så är det Drake – Best I Ever Had

Favorit…
plagg: Tröjan,


Artist/band: Nicki Minaj

Man: Adam

Kvinna: Nicki Minaj


Jag hatar: Folk som inte vågar leva livet, tråkiga personer, folk som inte har humor, folk som snackar skit dom är inte värd att vara i mitt liv sånna kastar jag ut fortare en kvickt! smuts.



Jag älskar: Min mamma, Min pojkvän, Mina vänner.



Bästa
Ligget: efterlängtade antar jag, med den personen jag älskar så mycket, som får mig att bli kåt bara genom att kyssa mig lite ömt där på halsen, adam ♥

Festivalen: Peace and Love

 Bilden:

 

Bästa tipset för att klara den kalla hösten?
-  ha stor halsduk, sparka runt på löv, glöm bort att städa, koka te, skratta skratta skratta, tänk mycket på den där speciella personen som aldrig rymmer ur sinnet. @hanna ek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0