jag älskar ju dig

 






Kommentarer
Postat av: Melissa - Den brutala sanningen!

trillade in när jag läste runt, tänkte passa på att önska dig en god natts sömn och en bra Onsdag! :)

2012-04-03 @ 22:26:57
URL: http://lavali.blogg.se/
Postat av: adam

Men älskling, jag älskar ju dig också.

Jag ville bara va med dig, sjunger Lars Winnerbäck. Jag känner samma. Bara va med dig. Bara va med dig. Bara va med dig. Det är ju då det är som bäst. Sova utan att sakna värme. Hålla om utan att du försvinner. Våga vara kär. Kanske lite för mycket. Men jag struntar i det. Jag vill bara va med dig.



Det sägs att en bild säger mer än tusen ord. Du känner mig. Jag skriver hellre de där tusen orden. Men ibland krävs bara några. Du är lycka för mig.



för jag älskar dig tills mitt hjärta säger stopp.

2012-04-04 @ 09:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0