10 SANNINGAR OM MIG SJÄLV.



1. jag älskar att måla, skriva och shoppa. Utan det skulle jag inte klara av att leva.
2. jag har aldrig varit så kär som jag är i adam.
3. jag längtar som en tok till sommaren, min födelsedag.
4. jag saknar min gammla frisyr.



5. ibland är jag dum nog att tänka tillbaka på mitt ex och att han sårade mig så djupt



6. jag har alldeles för mycket kläder, haha använder nästan inget.
7. Jag stör mig på människor som aldrig hör av sig, utan det är alltid JAG som ska höra av mig.
8. jag kan inte låtsats vara någon jag inte är.
9. jag älskar adam mer en ord någonsin kommer kunna beskriva.
10. jag skulle aldrig klara mig utan min mamma.




Kommentarer
Postat av: Amir

walla din ex är värd mer stryk en han fick förra gången... <3

2012-04-04 @ 21:50:59
Postat av: Adam

HAHA SANT AMIR!!



jag älskar dig min fina

2012-04-04 @ 21:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0